20 Ekim 2009 Salı

Isteklerim

*Her resim karesi ve kıyafetler bir mesajdır, herşey isteğe göre yapılı ve yaşatılır.
*Lütfen asla gizli numaradan aramayınız, samimi gelmiyor ve ilgilenmiyorum.Telefonuma mesaj atmayın,okumadan siliyorum
*Cd, Fetişizm,Sadizm,Shoes or boots,Pain,Oral sex,Sahibe,Dicipline,footjob(ayak fetişizmi)hard sex,Kölelik,BDSM, Pissing,Latex leather sexler ve fantazilere açığım.
*Bayan,Çift,Travesti ve Transexuellerle ile asla ilişkide bulunmuyorum, lütfen teklifte bulunmayız.
*NOT:Sanal sex için sitemdeki resimleri kullanan,kontör tuzağına düşmeyin,sorumluluk bana ait değildir.Sana sex için direk benimle irtibata geçiniz. Teşekkür Ederim

*yanlızlığımı gıderecek beyler arasın gereksız rahatsız etmeyiniz,
*tercihinız değilsem rahatsız etmeyiniz,
*temiz bakımlı geldiğiniz taktirde, istekli sevişirim hayal kırıklığına uğratmam
*eğer kalbinizde kötülük yoksa arayın

*istedığiniz kıyafetle çıkarım

*insanlara sağladığım en büyük özellliğim; temizlik,gizlilik, güven ve samimiyet,bu nedenle 4 senedir profesyonel olarak varım ve yaşatıyorum...

*Wampkadin:vücut dilinden anlayan kadın demektir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder